Klantenservice

Koop je iets bij WiesWonen, dan willen wij natuurlijk dat je tevreden bent. Niet alleen tevreden met het product, maar ook met de afhandeling van je bestelling. Heb je vragen of suggesties over hoe wij onze service kunnen verbeteren, dan horen wij dat graag.

Retourneren

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping Herroepingsformulier, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

Gevolgen van de herroeping 

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

 

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

 

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

 

Ons retouradres:

WiesWonen

Vlieland 21

1967EE Heemskerk

 

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


Garantie

Hoe zit het met de garantie op de bij ons aangeschafte artikelen?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Afhandeling
Wij doen er alles aan om het probleem zo snel en zoveel mogelijk in goed overleg op te lossen. In ieder geval mag je van ons het volgende verwachten:

  • afhankelijk van het artikel heb je het recht op vervanging, kosteloze reparatie of terugbetaling;
  • retourkosten van het betreffende product neemt WiesWonen voor haar rekening

Wanneer garantie niet van toepassing is

  • de slijtage aan het product als normaal kan worden beschouwd; 
  • er aanpassingen aan het product zijn gedaan; 
  • schade aan het product is ontstaan door onjuist gebruik, opzet of nalatig onderhoud;


Klacht of feedback

Een klacht of feedback?

Wij doen er alles aan om een optimale dienstverlening te bieden, maar mocht u niet tevreden zijn over onze dienstverlening, niet tevreden zijn met een artikel of met onze webshop, dan willen wij dat graag weten en zullen al het redelijke doen om uw klacht op te lossen.

Hoe te handelen bij een klacht of feedback:

  • Stuur een e-mail naar info@wieswonen.nl met een duidelijke beschrijving van de klacht of uw feedback
  • Indien de klacht een defect of beschadiging van een product betreft vragen wij u hiervan een foto van te sturen
  • Mocht er meer tijd nodig zijn voor de behandeling van uw klacht dan ontvangt u binnen 2 werkdagen na het ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging met een toelichting op de status van de behandeling van uw klacht. U ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen
    na het indienen van de klacht een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Betaalmethoden

Onze webwinkel maakt gebruik van verschillende veilige betaalmethoden.

iDEAL

Met iDEAL kun je in Nederland vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank.

PayPal 

PayPal is een online betaalmethode waarmee je gemakkelijk en veilig kunt betalen met jouw eigen emailadres en PayPal wachtwoord. Aan je PayPal account koppel je een debetcard of creditcard. PayPal biedt verschillende voordelen voor online betalen.

Directe overboeking

Je kunt het bedrag van jouw order ook overmaken naar: IBAN Nummer: NL13 RABO 0310 9968 56 t.n.v. WiesWonen. Vergeet niet je ordernummer te vermelden. Je bestelling wordt uiterlijk binnen twee dagen aangeboden bij PostNL zodra het orderbedrag op onze rekening staat. Blijft de betaling uit dan wordt de bestelling na 7 dagen geannuleerd.

Prijzen vermeld op de website zijn inclusief BTW en gelden op het moment van bestelling. Prijsverhogingen of verlagingen zijn alleen van toepassing op nieuwe bestellingen.

Mister Cash

Met Mister Cash kun je in België vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank.

Afterpay
AfterPay voert voor WiesWonen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar website van AfterPay.

Cadeau

Wij houden van mooi ingepakte cadeau’s. Wil je je bestelling als cadeau verpakt hebben? Dat kan en is geheel gratis!
Geef tijdens het afrekenen ( bij het veld ‘Opmerkingen’) aan dat je je bestelling als cadeau wilt laten verpakken. Je kunt daar ook een persoonlijke tekst invullen.

Wij zorgen ervoor dat jouw tekst op een kaartje bij het feestelijk verpakte cadeau zit! De bestelling naar een ander adres laten versturen kan ook. Je kunt dat invullen bij het afleveradres.

Cadeaubon

WiesWonen geeft haar eigen cadeaubon uit. Op deze bon staat een unieke code die je kunt invullen tijdens het betaalproces bij 'kortingscode'.

© Copyright 2019 WiesWonen - Webdevelopment by Versgeplukt webbureau