Klachtafhandeling

Een klacht of feedback?

Wij doen er alles aan om een optimale dienstverlening te bieden, maar mocht u niet tevreden zijn over onze dienstverlening, niet tevreden zijn met een artikel of met onze webshop, dan willen wij dat graag weten en zullen al het redelijke doen om uw klacht op te lossen.

Hoe te handelen bij een klacht of feedback:

  • Stuur een e-mail naar info@wieswonen.nl met een duidelijke beschrijving van de klacht of uw feedback
  • Indien de klacht een defect of beschadiging van een product betreft vragen wij u hiervan een foto van te sturen
  • Mocht er meer tijd nodig zijn voor de behandeling van uw klacht dan ontvangt u binnen 2 werkdagen na het ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging met een toelichting op de status van de behandeling van uw klacht. U ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen
    na het indienen van de klacht een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


© Copyright 2019 WiesWonen - Webdevelopment by Versgeplukt webbureau